2011-01-24 | 22:37:22

Stängda dörrar...

Det är något jag inte tycker om. Och då menar jag faktiskt fysiska dörrar, stänga för att utesluta, eller kanske för att innesluta. Hur som helst så kan de leda till så mycket tankar och funderingar, helt i onödan. Vad pratar de om? Vad händer nu? Ska jag bry mig? Handlar det ens om mig? Varför inte bara vara öppen och rak? Säg som det är och sluta hymla! 

Och semestern ska jag berätta om när jag orkar, nu är jag bara trött. Kom hem alldeles för sent i natt, gick upp alldeles för tidigt imorse och sen har det varit full fart ända tills för en liten stund sen. Men då har vi hunnit med att tvätta ett par maskiner tvätt, veckohandla, fixa mat, beställa tårtor, packa ur resväskorna, krånglat med motorvärmare som sa "poff", växla tillbaka euro och hälsa på mamma och pappa för att se deras monster. Förutom att vi båda självklart jobbat hela dagen. Suck och välkommen tillbaka till verkligheten!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Namn: Sofia.
Ålder: Närmar sig 30-strecket.
Gör: Jobbar som taxichaufför och hälso- och sjukvårdssekreterare.r.
Socialt: Lever tillsammans med J.
Bor: Lägenhet i Hedemora.

Här bloggar jag om min vardag, tråkiga och roliga händelser i en salig röra. Följ mig om ni vill, eller strunta i det om det inte passar :)

Min gamla blogg