2011-01-14 | 05:39:59

Snart semester!

Nu är det inte många timmar kvar innan semestern börjar :) Inte för att jag har någon resfeber över huvudtaget, det känns inte alls som att vi ska åka nu, men det ska verkligen bli superskönt att komma bort ett tag! 

Fick hem örhängena häromdagen, gillar de verkligen. De var lite bredare än vad jag hade tänkt mig, men det gör ingenting :) 

Provade förresten Marabou Cookies&Cream (eller vad den nu heter) igår. Det var väl ingen höjdare, smakade mest chokladsås. Till och med Marabou-smaken försvann :(
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Namn: Sofia.
Ålder: Närmar sig 30-strecket.
Gör: Jobbar som taxichaufför och hälso- och sjukvårdssekreterare.r.
Socialt: Lever tillsammans med J.
Bor: Lägenhet i Hedemora.

Här bloggar jag om min vardag, tråkiga och roliga händelser i en salig röra. Följ mig om ni vill, eller strunta i det om det inte passar :)

Min gamla blogg