2011-01-28 | 23:14:53

Snart ikapp!

Snart tror jag faktiskt att jag är ikapp med allting efter semestern. Har spenderat veckan med att städa, tvätta och göra massa såna tråka saker, vilket har resulterat i alldeles för lite sömn. Så igår var jag helt färdig, hade en sprängande huvudvärk och fick inte i mig någonting förrän vid 13-tiden. Kanske skulle varit hemma och sovit istället, men är man Stålkvinnan så är man :P Hur som helst så sov jag nästan hela kvällen igår. Kröp ned i sängen direkt när jag kom hem, gick upp och åt och tittade lite på TV en snabbis och sen la jag mig på riktigt och sov tills klockan ringde imorse. Mycket piggare idag kan jag säga. 

På tal om att sova så är det väl dags för det igen och sen är det full fart imorgon igen.
1 Kommentarer
Bertil:

Inga kommentarer, men många frågetecken.

2011-01-29 | 09:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Namn: Sofia.
Ålder: Närmar sig 30-strecket.
Gör: Jobbar som taxichaufför och hälso- och sjukvårdssekreterare.r.
Socialt: Lever tillsammans med J.
Bor: Lägenhet i Hedemora.

Här bloggar jag om min vardag, tråkiga och roliga händelser i en salig röra. Följ mig om ni vill, eller strunta i det om det inte passar :)

Min gamla blogg