2011-01-12 | 18:38:55

Bra eller dåligt?

Var på röntgen idag, och fick faktiskt både svar på den och provsvaren ganska omgående. Nån fördel av att man jobbar inom Landstinget ska man väl ha :) Hur som helst så visade inte röntgen någonting, och provsvaren var i stort sett bra. Det var ett värde som var lite förhöjt, vilket kan tyda på en långvarig inflammation i kroppen, men det var enligt min läkare ingenting som var oroande. Så enligt honom är det ingenting fel på mig, förutom felställningarna då.

Så nu ska jag försöka boka tid för att få ordentliga skor utprovade och sen är det väl bara att vänta på tid hos OTA i Falun. Hoppas verkligen att det funkar. Jag har dock mina tvivel på detta. Speciellt med tanke på det förhöjda blodvärdet... Men man lever på hoppet!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Namn: Sofia.
Ålder: Närmar sig 30-strecket.
Gör: Jobbar som taxichaufför och hälso- och sjukvårdssekreterare.r.
Socialt: Lever tillsammans med J.
Bor: Lägenhet i Hedemora.

Här bloggar jag om min vardag, tråkiga och roliga händelser i en salig röra. Följ mig om ni vill, eller strunta i det om det inte passar :)

Min gamla blogg