2011-01-26 | 06:27:46

Bomull i huvudet

Sedan vi kom hem från utlandet har jag gått med en ständig känsla av bomull i huvudet. Antagligen beror det på att det har blivit alldeles för lite sömn de senaste dagarna. Därför har jag bestämt mig för att jag verkligen ska försöka sova tidigt ikväll, det känns som att det skulle behövas. Kanske ska försöka ta reda på några kilo av det ton tvätt som jag har producerat sedan i måndags också. Sen skulle det vara skönt att komma igång med träningen igen, har varit lat alldeles för länge. Måste ringa ett viktigt samtal, undrar när jag ska hinna det? 

Kanske inte blir någon tidig kväll ändå.
2 Kommentarer
Bertil:

Det skramlar i alla fall inte i huvudet om det är fullt i bomull.

Att vara lat ibland är en mänsklig rättighet.

Viktiga telefonsamtal rings oftast på dagtid, så det kan nog bli en tidig kväll ändå.

2011-01-26 | 07:50:56
Sofia:

Nä, skramlar gör det då inte :) Det är klart man ska vara lat ibland!

Det är sant, men det här telefonsamtalet kan jag inte göra på dagtid. Fast inte för sent heller så jag hinner nog sova :)

2011-01-26 | 08:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Namn: Sofia.
Ålder: Närmar sig 30-strecket.
Gör: Jobbar som taxichaufför och hälso- och sjukvårdssekreterare.r.
Socialt: Lever tillsammans med J.
Bor: Lägenhet i Hedemora.

Här bloggar jag om min vardag, tråkiga och roliga händelser i en salig röra. Följ mig om ni vill, eller strunta i det om det inte passar :)

Min gamla blogg